Alleen als je mensen écht begrijpt,
kun je wat voor ze betekenen
MarketResponse laat merken en organisaties excelleren in de human experience
Dit doen we met een unieke combinatie van research, marketingdata, human insights, merkpositionering en creatieve communicatie. AI- en technologiegedreven, maar altijd met de mens centraal. Want alleen als je mensen écht begrijpt, kun je iets voor ze betekenen.
Understanding Today. Shaping Tomorrow.
Vind je markt en begrijp je doelgroep
Hoe ziet jouw markt eruit, waar liggen nieuwe kansen en wat doet de concurrentie? Waar wonen je doelgroepen, wat is hun leefstijl en wat zijn hun drijfveren? We helpen je om mensen écht te begrijpen, je communicatie op hen af te stemmen en hun gedrag te beïnvloeden.
Bouw aan je merk en reputatie
We helpen je bij het bepalen van jouw onderscheidende positionering. We vertalen dit naar een gedegen merk- en communicatiestrategie. Inhoudelijk én creatief conceptueel. We meten of medewerkers, klanten en stakeholders jouw merk ervaren zoals je dat wil en helpen je bij het voortdurend versterken en managen van je reputatie.
Optimaliseer customer & employee experiences
De customer experience, of klantreis, is cruciaal voor het succes van sterke merken en organisaties. We volgen en analyseren alle interacties in de klantreis en helpen je voortdurend te optimaliseren. We meten klanttevredenheid, klantvriendelijkheid én medewerkersbeleving. Want alleen gemotiveerde medewerkers brengen jouw merkwaarden tot leven.
Wie is het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland?
Klik hierNieuws en artikelen met actuele inzichten
Nog 50 kanshebbers voor het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2024
Hoe creëer je het ideale werkklimaat?
Bouwstenen voor klantvriendelijkheid die staat als een huis: de strategie
MarketResponse lanceert eerste AI-gedreven chatbot die met persona’s spreekt
De 7 principes om oog te hebben voor mens en maatschappij in klantvriendelijkheid
Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief
"*" geeft vereiste velden aan